Polityka Prywatności

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z podjętymi przez Zamawiającego czynnościami zmierzającymi do zawarcia Umowy sprzedaży oraz w związku z jej realizacją, jest Sprzedawca. 
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 
  3. Udostępnienie danych osobowych przez Zamawiającego ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do złożenia Zamówienia i realizacji Umowy sprzedaży, a ich przetwarzania następuje:
    a) w celu zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży,
    b) na potrzeby marketingu bezpośredniego produktów i usług Sprzedawcy. 
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Zamawiającym i Sprzedawcą, jak również ze względu na właściwość Umowy sprzedaży, zaś w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. b) jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. 
  5. Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być udostępnione:
    a) odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
    b) innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa. 
  6. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe:
    a) nazwiska i imiona
    b) numer telefonu
    c) adres poczty elektronicznej e-mail
    d) adres zamieszkania lub pobytu
    e) adres do wysyłki
    f) Numer Identyfikacji Podatkowej
  7. Zamawiający może dobrowolnie udostępnić swój adres e-mail w celu wykorzystania go przez Sprzedawcę na potrzeby działań marketingowych Sprzedawcy, polegających przede wszystkim na przesyłaniu Zamawiającym informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy. 
  8. Sprzedawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu. 
  9. Zamawiającemu przysługuje prawo:
    a) Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie osobie zgłaszającej takie żądanie Administrator przekazuje informację o przetwarzaniu danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są ujawniane i planowanym terminie ich usunięcia;
    b) Prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych, dotyczących osoby zgłaszającej żądanie;
    c) Prawo do sprostowania – na tej podstawie Administrator usuwa ewentualne niezgodności lub błędy dotyczące przetwarzanych danych osobowych, oraz uzupełnia je lub aktualizuje, jeśli są niekompletne lub uległy zmianie;
    d) Prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
    e) Prawo do ograniczenia przetwarzania – na tej podstawie Administrator zaprzestaje dokonywania operacji na danych osobowych, z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji, lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzji organu nadzorczego, zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);
    f) Prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie, w zakresie w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą, Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi – jednak pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora jak i tego innego podmiotu;
    g) Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
    h) Prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych lub ze względów związanych z ochroną mienia). Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie oraz podlega ocenie Administratora;
    i) Prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej zgody;
    j) Prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych, można złożyć:
    - w formie pisemnej na adres Administratora;
    - drogą e-mailową.
    Wniosek powinien w miarę możliwości precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie, tj. w szczególności:
    - z jakiego uprawnienia chce skorzystać osoba składająca wniosek (np. prawo do otrzymania kopii danych, prawo do usunięcia danych, itd.);
    - jakiego procesu przetwarzania dotyczy żądanie (np. korzystanie z określonej usługi, aktywność w określonym serwisie internetowym, otrzymywanie newslettera zawierającego informacje handlowe na określony adres email, itp.);
    - jakich celów przetwarzania dotyczy żądanie (np. cele marketingowe, cele analityczne, itp.).
    Odpowiedź na zgłoszenia zostanie udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach takiego przedłużenia.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

 

  1. Definicje:
    a) Administrator – przedsiębiorca działający pod firmą Inspiro Katarzyna Gołuchowska i posługujący się numerem Regon: 020629969 oraz numerem NIP: 8951807309, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki, z siedzibą ul. Poświęcka 12, 51-128 Wrocław i adresem korespondencyjnym ul. Poświęcka 12, 51-128 Wrocław, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkowników za pośrednictwem Serwisu,
    b) Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem http://www.inspirosklep.pl/,
    c) Użytkownik – użytkownik końcowy lub abonent w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., nr 171, poz. 1800 ze zm.) 
  2. Wykonując obowiązki nałożone przez ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz w Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) poniżej wskazuje się sposób przechowywania informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji już przechowywanej w urządzeniu końcowym Użytkownika. Poprzez informacje zawarte w niniejszym dokumencie Użytkownik zostaje poinformowany o:
    a) celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji,
    b) możliwości określenia przez niego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi. 
  3. Serwis prowadzony przez Administratora wykorzystuje pliki Cookies. Przez "pliki Cookies" należy rozumieć porcje informacji zapisane w formie tekstu, wysyłane przez serwer na którym znajduje się Serwis i zapisywane w pamięci urządzenia końcowego Użytkownika. 
  4. Informacje zgromadzone na podstawie plików Cookies wykorzystywane są przez Administratora w celu dostarczenia usługi świadczonej drogą elektroniczną, a także w celach statystycznych i marketingowych. Informacje te nie zawierają danych osobowych ani informacji poufnych. 
  5. Użytkownik w każdej chwili może przejrzeć i usunąć pliki Cookies zapisane na swoim urządzeniu końcowym w sposób wskazany przez producenta swojej przeglądarki internetowej. 
  6. Użytkownik w każdej chwili może wyłączyć obsługę przyjmowania plików Cookies w sposób wskazany przez producenta swojej przeglądarki internetowej, jednak może to uniemożliwić świadczenie usług drogą elektroniczną przez Administratora. 
  7. Administrator informuje, że przechowuje zapytania HTTP kierowane serwera obsługującego Serwis w celu analizy i optymalizacji pracy tego serwera oraz Serwisu. Odwiedzane zasoby są identyfikowane poprzez adresy URL, a informacje przechowywane w plikach logów serwera są następujące:
    - publiczny adres IP komputera z którego nadeszło zapytanie w tym może to być bezpośrednio komputer użytkownika,
    - nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół http o ile jest możliwa,
    - czas nadejścia zapytania,
    - kod żądania http,
    - kod odpowiedzi http,
    - adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (tzw referer link) - w przypadku gdy przejście do strony Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    - informacje o przeglądarce użytkownika,
    - informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP 
  8. Dane przechowywane w plikach logów serwera są anonimowe i nie są kojarzone z konkretnymi osobami odwiedzającymi Serwis.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informuję, że:          

I. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Katarzyna Gołuchowska prowadząca działalność pod firmą Inspiro NIP 8951807309 (ul. Poświęcka 12, 51-128 Wrocław.        

II. Dane kontaktowe Administratora: Katarzyna Gołuchowska, mail: biuro@inspirosklep.pl

III. Dane będą przetwarzane w celu wykonania umowy, świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z regulaminem sklepu Internetowego www.inspirosklep.pl oraz realizacji zamówień złożonych w Serwisie InspiroSklep.pl, jak również w celu komunikacji związanej z funkcjonowaniem Serwisu.      

IV. Dane będą przetwarzane również w celach marketingowych, w tym w drodze telefonicznej lub elektronicznej (w przypadku wyrażenia zgody) bądź też w celu zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Serwisu.        

V. odstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest:

     a) Podjęcie działań na żądanie osoby  której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

     b) Prawnie uzasadniony interes właściciela Serwisu (art. 6 ust. 1 lit f RODO ), 

     c) Zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO ).      

VI. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny dla prawidłowego wykonania umowy i po jej zakończeniu w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. W pozostałym zakresie dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane tak długo, jak jest to konieczne dla osiągnięcia celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.     

VII. Dane osobowe Użytkownika mogą być przekazywane do podmiotów którym Administrator zleca wykonywanie czynności,  z którymi wiąże się  konieczność przetwarzania danych osobowych  np. firma przewozowa, dostawca usług IT oraz innym upoważnionym na podstawie i w granicach obowiązującego prawa podmiotom.

VIII. Podanie danych jest dobrowolne z tym, że odmowa ich podania może utrudnić albo uniemożliwić realizację zamówienia.      

IX. Zgodnie z RODO, przysługuje Użytkownika prawo do:

     a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

     b)      sprostowania (poprawiania) swoich danych

     c)      żądania usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

     d)      przenoszenia danych 

     e)      wniesienia skargi do organu nadzorczego        

X. W celu wykonywania powyższych uprawnień uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości mailowej na adres mailowy: biuro@inspirosklep.pl, zawierającej następujące dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz treść żądania.      

XI. W każdej chwili przysługuje Użytkownika prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem.     

XII. Więcej informacji szczegółowych dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce  „polityka prywatności” na stronie

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel